„ѕ Ўериф

√Ћј¬Ќјя  |  ќ Ќј—  |  Ќќ¬ќ—“»  |   ј“јЋќ√ “ќ¬ј–ќ¬  |  ѕ–ј…—-Ћ»—“



ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю

 ћ ”крањни , ѕостанова  ћ є 767 в≥д 15.07.97


 јЅ≤Ќ≈“ ћ≤Ќ≤—“–≤¬ ” –јѓЌ»

ѕќ—“јЌќ¬ј

в≥д 15 липн¤ 1997 р. N 767

 ињв

ѕро затвердженн¤ ѕоложенн¤ про пор¤док проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю

≤з зм≥нами ≥ доповненн¤ми, внесеними
 постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
в≥д 15 червн¤ 1999 року N 1042

 аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни ѕќ—“јЌќ¬Ћя™:

«атвердити ѕоложенн¤ про пор¤док проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю (додаЇтьс¤).

 

 

¬иконуючий обов'¤зки
ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни

 
¬. ƒ”–ƒ»Ќ≈÷№

≤нд. 30

 

 
 
 

«ј“¬≈–ƒ∆≈Ќќ
постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
в≥д 15 липн¤ 1997 р. N 767

 

 

 

ѕќЋќ∆≈ЌЌя
про пор¤док проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю

1. ÷е ѕоложенн¤ визначаЇ комплекс заход≥в, спр¤мованих на вдосконаленн¤ пор¤дку проведенн¤ експертизи в≥дносно товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, а також суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ зд≥йснюють експорт (≥мпорт) та транзит таких товар≥в.

2. ” цьому ѕоложенн≥ терм≥ни вживаютьс¤ в такому значенн≥:

товари, що п≥дл¤гають контролю - товари в≥йськового та спец≥ального призначенн¤ ≥ товари подв≥йного використанн¤;

товари в≥йськового та спец≥ального призначенн¤ - озброЇнн¤, боЇприпаси, вибухов≥ речовини, в≥йськова техн≥ка, њх складов≥ частини, комплектуюч≥ вироби та технолог≥њ, спец≥ально призначен≥ дл¤ њх виробництва, ≥нш≥ види продукц≥њ, ≥нш≥ технолог≥њ, роботи, послуги, ¤к≥ спец≥ально призначен≥ дл¤ використанн¤ в озброЇнн≥ ≥ в≥йськов≥й техн≥ц≥ або становл¤ть державну таЇмницю;

     омментарии от „ѕ "Ўериф": 
    из формулировки ¤сно, что имеетс¤ ввиду взрывчатые материалы военного назначени¤, к которым 
    бытовые праздничные и профессиональные фейерверки не относ¤тс¤..

 

товари подв≥йного використанн¤ - окрем≥ види вироб≥в, обладнанн¤, матер≥ал≥в, програмного забезпеченн¤ ≥ технолог≥й, а також пов'¤зан≥ з ними роботи ≥ послуги, що можуть бути використан≥ п≥д час створенн¤ зброњ масового знищенн¤ (¤дерноњ, х≥м≥чноњ, бактер≥олог≥чноњ (б≥олог≥чноњ) та токсинноњ), засоб≥в доставки такоњ зброњ або створенн¤ звичайних вид≥в озброЇнн¤, в≥йськовоњ та спец≥альноњ техн≥ки;

об'Їкти експертизи - товари в≥йськового та спец≥ального призначенн¤, товари подв≥йного використанн¤, а також суб'Їкти п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤к≥ зд≥йснюють експорт (≥мпорт) та транзит таких товар≥в;


орган експортного контролю - ƒержавна служба експортного контролю (дал≥ - ƒержекспортконтроль); 

(абзац шостий пункту 2 у редакц≥њ постанови
  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 15.06.99 р. N 1042)

експерт - висококвал≥ф≥кований спец≥ал≥ст, ¤кий безпосередньо проводить експертизу та несе персональну в≥дпов≥дальн≥сть за достов≥рн≥сть ≥ повноту анал≥зу, обгрунтован≥сть висновк≥в в≥дпов≥дно до завданн¤ на проведенн¤ експертизи.

3. ќсновними завданн¤ми експертизи в галуз≥ експортного контролю Ї:

оц≥нка забезпеченн¤ ≥нтерес≥в нац≥ональноњ безпеки та додержанн¤ м≥жнародних зобов'¤зань ”крањни щодо нерозповсюдженн¤ зброњ масового знищенн¤ ≥ засоб≥в њњ доставки, обмеженн¤ передач≥ звичайних озброЇнь;

об'Їктивне ≥ комплексне досл≥дженн¤ об'Їкт≥в експертизи з метою визначенн¤ њх належност≥ до товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, внесених до в≥дпов≥дних списк≥в;

оц≥нка значенн¤ експорту з ”крањни товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, з точки зору можливост≥ створенн¤ в крањн≥-≥мпортер≥ зброњ масового знищенн¤ ≥ засоб≥в њњ доставки, звичайних вид≥в озброЇнн¤ та в≥йськовоњ техн≥ки або придбанн¤ товар≥в подв≥йного використанн¤, що можуть бути використан≥ у створенн≥ зброњ масового знищенн¤ ≥ засоб≥в њњ доставки, а також звичайних вид≥в озброЇнь та в≥йськовоњ техн≥ки;

пол≥тична, економ≥чна ≥ правова оц≥нка можливост≥ та значенн¤ експорту з ”крањни товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

техн≥чна, економ≥чна ≥ правова оц≥нка договор≥в ≥ контракт≥в про експорт (≥мпорт) товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

оц≥нка:

- ступен¤ секретност≥ товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

- можливост≥ зд≥йсненн¤ перев≥рок використанн¤ товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, у за¤влених ц≥л¤х;

- к≥нцевого використанн¤ товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

- доц≥льност≥ проведенн¤ суб'Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ конкретних роб≥т, пов'¤заних ≥з зд≥йсненн¤м експорту (≥мпорту) товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

- додержанн¤ суб'Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ законодавства з питань експортного контролю, на¤вност≥ у них в≥дпов≥дних служб експортного контролю ≥ орган≥зац≥йних документ≥в, ¤к≥ регламентують таку роботу;

- можливост≥ визначенн¤ уповноважених державою суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в галуз≥ експорту (≥мпорту) озброЇнн¤, боЇприпас≥в, в≥йськовоњ техн≥ки та спец≥альних комплектуючих вироб≥в дл¤ њх виробництва, вибухових речовин, ¤дерних матер≥ал≥в (включаючи матер≥али у вигл¤д≥ тепловипром≥нюючих зборок), технолог≥й, устаткуванн¤, спец≥альних не¤дерних матер≥ал≥в та пов'¤заних з ними послуг, джерел ≥он≥зуючого випром≥нюванн¤, а також ≥нших вид≥в товар≥в з урахуванн¤м вимог законодавства;

- можливост≥ видач≥ суб'Їктам п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ дозвол≥в на експорт (≥мпорт) та транзит товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, а також можливост≥ наданн¤ таким суб'Їктам ≥мпортних сертиф≥кат≥в;

- можливост≥ зд≥йсненн¤ реЇстрац≥њ у ƒержекспортконтрол≥ суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ¤ка стосуЇтьс¤ експорту (≥мпорту) та транзиту товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

- перев≥рка походженн¤, доставки та використанн¤ товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, у за¤влених ц≥л¤х.

4. —уб'Їктами експертизи в галуз≥ експортного контролю Ї замовники експертизи, њњ орган≥затори, а також експерти.

«амовниками експертизи можуть бути центральн≥ органи виконавчоњ влади, ≥нш≥ державн≥ органи та суб'Їкти п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, за≥нтересован≥ у проведенн≥ такоњ експертизи.

ќрган≥заторами експертизи можуть бути юридичн≥ ≥ ф≥зичн≥ особи, ¤к≥ на п≥дстав≥ запиту, дорученн¤ або договору ≥з замовниками орган≥зують та провод¤ть експертизу.

5. ≈кспертиза в галуз≥ експортного контролю проводитьс¤ державними та недержавними експертами.

ƒержавними експертами можуть призначатис¤ в≥дпов≥дн≥ посадов≥ особи ƒержекспортконтролю та ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади, ¤к≥ мають стаж роботи в органах експортного контролю не менш ¤к 2 роки. Ќа посаду головного державного експерта ”крањни з питань експортного контролю одночасно може бути призначена посадова особа ƒержекспортконтролю (не нижче начальника головного управл≥нн¤), ¤ка маЇ стаж роботи не менш ¤к 3 роки на кер≥вних посадах в органах експортного контролю.

ѕор¤док призначенн¤ головного державного експерта ”крањни та державних експерт≥в з питань експортного контролю визначаЇтьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

Ќедержавними експертами можуть бути ф≥зичн≥ особи, ¤к≥ мають в≥дпов≥дну квал≥ф≥кац≥ю ≥ спец≥альн≥ знанн¤, необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю.

6. ѕроведенн¤ ƒержекспортконтролем експертизи товар≥в в≥йськового та спец≥ального призначенн¤, а також товар≥в подв≥йного використанн¤, внесених до в≥дпов≥дних списк≥в товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, Ї обов'¤зковим.

ѕотреба у проведенн≥ експертизи зазначених товар≥в ≥ншими центральними органами виконавчоњ влади та ≥ншими державними органами, а також уповноваженими на це юридичними особами визначаЇтьс¤ ƒержекспортконтролем.

ѕор¤док наданн¤ юридичним особам повноважень на проведенн¤ експертизи в галуз≥ експортного контролю визначаЇтьс¤ ƒержекспортконтролем.

(абзац трет≥й пункту 6 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

7. ≈кспертиза в галуз≥ експортного контролю може бути державною ≥ недержавною.

ƒержавну експертизу провод¤ть:

ƒержекспортконтроль;

≥нш≥ центральн≥ органи виконавчоњ влади та ≥нш≥ державн≥ органи в межах своЇњ компетенц≥њ (за мотивованим запитом ƒержекспортконтролю або дорученн¤м  ом≥с≥њ з пол≥тики експортного контролю та в≥йськово-техн≥чного сп≥вроб≥тництва з ≥ноземними державами);

(абзац четвертий пункту 7 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

юридичн≥ особи, що мають на це в≥дпов≥дн≥ повноваженн¤ (за дорученн¤м ƒержекспортконтролю або ≥нших державних орган≥в).

¬исновок державноњ експертизи Ї обов'¤зковим дл¤ ƒержекспортконтролю та ≥нших орган≥в виконавчоњ влади.

Ќедержавна експертиза проводитьс¤ юридичними особами, що мають на це в≥дпов≥дн≥ повноваженн¤, з ≥н≥ц≥ативи суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, за≥нтересованих в одержанн≥ експертних висновк≥в.

¬исновок недержавноњ експертизи маЇ рекомендац≥йний характер ≥ може братис¤ до уваги органами виконавчоњ влади пор¤д з висновками державноњ експертизи дл¤ прийн¤тт¤ в≥дпов≥дних р≥шень.

8. ƒержавна ≥ недержавна експертиза в галуз≥ експортного контролю може бути попередньою, основною, повторною та додатковою.

ѕопередн¤ експертиза проводитьс¤ з метою:

в≥докремленн¤ в≥д об'Їкт≥в, наданих суб'Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ дл¤ експертизи, таких, ¤к≥ належать до товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, внесених до в≥дпов≥дних списк≥в;

оц≥нки стану додержанн¤ суб'Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ законодавства з питань експортного контролю та на¤вност≥ у цих суб'Їкт≥в в≥дпов≥дних орган≥зац≥йних документ≥в, ¤к≥ регламентують таку роботу;

оц≥нки можливост≥ поставки товар≥в, визначених суб'Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, до конкретних крањн.

ќсновна експертиза передбачаЇ зд≥йсненн¤ вс≥х заход≥в, передбачених пунктом 3 цього ѕоложенн¤, з метою п≥дготовки обгрунтованого висновку дл¤ прийн¤тт¤ р≥шенн¤ про можлив≥сть та умови проведенн¤ експорту (≥мпорту) та транзиту конкретних товар≥в, що п≥дл¤гають контролю.

ѕовторна експертиза може проводитис¤ у раз≥ порушенн¤ встановлених вимог ≥ правил п≥д час попередньоњ чи основноњ експертизи або на вимогу замовника експертизи за на¤вност≥ обгрунтованих претенз≥й до висновк≥в попередньоњ та основноњ експертизи.

ƒодаткова експертиза проводитьс¤, ¤кщо ви¤влено обставини, ¤к≥ впливають або можуть вплинути на результат попередньоњ та основноњ експертизи.

9. «амовник експертизи маЇ право:

визначати необх≥дн≥сть проведенн¤ попередньоњ, основноњ, повторноњ та додатковоњ експертизи;

порушувати клопотанн¤ про зам≥ну експерт≥в;

отримувати ≥нформац≥ю про х≥д проведенн¤ експертизи на вс≥х стад≥¤х експертного процесу.

10. «амовник експертизи зобов'¤заний:

спри¤ти орган≥заторам експертизи у проведенн≥ всеб≥чного ≥ об'Їктивного анал≥зу об'Їкт≥в експертизи;

передавати зг≥дно з установленими запитом, дорученн¤м або договором терм≥нами орган≥заторам експертизи необх≥дн≥ матер≥али та додатков≥ в≥домост≥, що стосуютьс¤ об'Їкт≥в експертизи;

використовувати висновки експертизи п≥д час прийн¤тт¤ р≥шень щодо експорту (≥мпорту) та транзиту товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

забезпечувати в раз≥ потреби анон≥мн≥сть експерт≥в.

11. ќрган≥затор експертизи маЇ право вживати вс≥х необх≥дних заход≥в дл¤ орган≥зац≥њ та проведенн¤ експертизи на п≥дстав≥ запит≥в, доручень або договор≥в зг≥дно ≥з законодавством.

ќрган≥затор експертизи не маЇ права без письмовоњ згоди њњ замовника розголошувати ≥нформац≥ю про матер≥али, залучен≥ дл¤ проведенн¤ експертизи або п≥дготовлен≥ в ход≥ експертизи.

12. ≈ксперти (за вин¤тком експерт≥в ƒержекспортконтролю) повинн≥ мати дл¤ проведенн¤ експертизи в≥дпов≥дн≥ повноваженн¤, ¤к≥ надаютьс¤ ƒержекспортконтролем за поданн¤м центральних орган≥в виконавчоњ влади та ≥нших державних орган≥в або уповноважених ƒержекспортконтролем юридичних ос≥б.

(абзац перший пункту 12 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

ѕор¤док наданн¤ повноважень експертам визначаЇтьс¤ ƒержекспортконтролем.

(абзац другий пункту 12 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

≈ксперт маЇ право:

брати участь у проведенн≥ експертного анал≥зу та визначенн≥ доручених йому об'Їкт≥в на вс≥х стад≥¤х експертизи;

отримувати необх≥дн≥ дл¤ п≥дготовки об'Їктивних висновк≥в додатков≥ матер≥али, в тому числ≥ так≥, що охорон¤ютьс¤ законом або становл¤ть державну, комерц≥йну чи ≥ншу таЇмницю. ѕор¤док проведенн¤ експертизи об'Їкт≥в, що м≥ст¤ть зазначену таЇмницю, правила допуску експерта та ступ≥нь в≥дпов≥дальност≥ за розголошенн¤ отриманоњ ≥нформац≥њ визначаютьс¤ законодавством.

≈ксперт не маЇ права розголошувати без письмовоњ згоди замовника експертизи ≥нформац≥ю, ¤ку м≥ст¤ть матер≥али, використовуван≥ дл¤ проведенн¤ експертизи або складен≥ п≥д час њњ проведенн¤.

≈ксперт несе персональну в≥дпов≥дальн≥сть за достов≥рн≥сть ≥ повноту експертизи та обгрунтован≥сть висновк≥в в≥дпов≥дно до вимог њњ проведенн¤.

Ќе дозвол¤Їтьс¤ виконанн¤ одн≥Їю особою функц≥й розробника або виробника об'Їкта експертизи (чи ≥ншим чином за≥нтересованоњ особи) та експерта.

«а несвоЇчасне, не¤к≥сне та протиправне проведенн¤ експертизи експерт несе в≥дпов≥дальн≥сть зг≥дно ≥з законодавством.

13. ѕопередн¤ експертиза в галуз≥ експортного контролю Ї обов'¤зковою ≥ проводитьс¤ ƒержекспортконтролем ≥з залученн¤м у раз≥ потреби ≥нших центральних орган≥в виконавчоњ влади та ≥нших державних орган≥в, а також юридичних ос≥б, що мають на це повноваженн¤ ƒержекспортконтролю.

(абзац перший пункту 13 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

ƒл¤ проведенн¤ попередньоњ експертизи товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, суб'Їкт п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ надсилаЇ на ≥м'¤ голови ƒержекспортконтролю лист ≥з стислим викладом мети зверненн¤, до ¤кого додаЇ:

оформлену в трьох прим≥рниках за¤ву за типовою формою на проведенн¤ попередньоњ експертизи;

засв≥дчен≥ нотар≥ально коп≥њ статуту, установчого договору та св≥доцтва про державну реЇстрац≥ю суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥;

техн≥чну дов≥дку, в ¤к≥й зазначаютьс¤ повне найменуванн¤, стислий опис, призначенн¤ та техн≥чн≥ характеристики кожного об'Їкта (предмета), що передбачаЇтьс¤ на експорт (≥мпорт), визначен≥ у в≥дпов≥дному списку товар≥в, що п≥дл¤гають контролю. ” раз≥ коли суб'Їкт п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ маЇ нам≥р експортувати (≥мпортувати) технолог≥њ, роботи та послуги, до техн≥чноњ дов≥дки додаЇтьс¤ анотований виклад зазначеноњ технолог≥њ, роботи або послуги. “ехн≥чна дов≥дка п≥дписуЇтьс¤ кер≥вником суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ та кер≥вником в≥йськового представництва (¤кщо таке представництво Ї на п≥дприЇмств≥) ≥ засв≥дчуЇтьс¤ печатками цього суб'Їкта та в≥йськового представництва;

дов≥дку щодо ступен¤ секретност≥ товару, наданого на попередню експертизу, що п≥дписуЇтьс¤ кер≥вником суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, кер≥вником його режимно-секретного органу та кер≥вником в≥йськового представництва (¤кщо такий орган або таке представництво Ї на п≥дприЇмств≥) ≥ засв≥дчуЇтьс¤ печатками цього суб'Їкта та в≥йськового представництва;

перел≥к крањн, до ¤ких (або з ¤ких) передбачаЇтьс¤ зд≥йснити експорт (≥мпорт) товар≥в, що п≥дл¤гають контролю;

дов≥дку про пр≥звища посадових ос≥б, ¤к≥ орган≥зують та забезпечують виконанн¤ суб'Їктом п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ законодавства з питань експортного контролю.

 р≥м зазначених у цьому пункт≥ документ≥в, рекомендуЇтьс¤ подати в≥дпов≥дн≥ висновки недержавноњ експертизи, ¤ка проводитьс¤ за ≥н≥ц≥ативою суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

” раз≥ коли виникаЇ потреба в детальн≥шому проведенн≥ експертизи, ƒержекспортконтроль маЇ право отримати в≥д суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ додатков≥ в≥домост≥, необх≥дн≥ дл¤ прийн¤тт¤ обгрунтованого р≥шенн¤, а також провести вивченн¤ питань, пов'¤заних з експертизою, безпосередньо на п≥дприЇмствах-експортерах (≥мпортерах).

“ерм≥н проведенн¤ попередньоњ експертизи залежить в≥д номенклатури ≥ обс¤гу товар≥в, наданих дл¤ експертизи, ≥ не може перевищувати 60 дн≥в в≥д часу поданн¤ суб'Їктом п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ повного комплекту документ≥в.

«а п≥дсумками попередньоњ експертизи ƒержекспортконтроль проводить реЇстрац≥ю суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, видаЇ йому висновки щодо умов зд≥йсненн¤ експорту (≥мпорту) конкретних товар≥в, а також св≥доцтво про реЇстрац≥ю. ‘орма св≥доцтва про реЇстрац≥ю затверджуЇтьс¤ ƒержекспортконтролем.

(абзац дванадц¤тий пункту 13 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

14. ќсновна експертиза Ї обов'¤зковою дл¤ прийн¤тт¤ р≥шенн¤ щодо можливост≥ видач≥ дозволу на зд≥йсненн¤ експорту (≥мпорту) та транзиту конкретних товар≥в, що п≥дл¤гають контролю.

ќсновна експертиза в галуз≥ експортного контролю проводитьс¤ ƒержекспортконтролем, ≥ншими центральними органами виконавчоњ впади та ≥ншими державними органами в межах њхньоњ компетенц≥њ, а також юридичними особами та експертами, що мають на це в≥дпов≥дн≥ повноваженн¤ (за мотивованим запитом ƒержекспортконтролю або р≥шенн¤м  ом≥с≥њ з пол≥тики експортного контролю та в≥йськово-техн≥чного сп≥вроб≥тництва з ≥ноземними державами).

(абзац другий пункту 14 ≥з зм≥нами, внесеними
 зг≥дно з постановою  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни
 в≥д 15.06.99 р. N 1042)

ќсновна експертиза в галуз≥ експортного контролю проводитьс¤ на п≥дстав≥ документ≥в, ¤к≥ подаютьс¤ суб'Їктом п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ дл¤ отриманн¤ дозволу на експорт (≥мпорт) та транзит товар≥в, що п≥дл¤гають контролю. ѕерел≥ки зазначених документ≥в визначаютьс¤ у в≥дпов≥дних положенн¤х про пор¤док експорту, ≥мпорту та транзиту товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, ¤к≥ затверджуютьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

ќбов'¤зковою умовою проведенн¤ зазначеноњ експертизи Ї на¤вн≥сть у склад≥ документ≥в коп≥њ св≥доцтва про реЇстрац≥ю суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в ƒержекспортконтрол≥, отриманого п≥сл¤ проведенн¤ попередньоњ експертизи.

 р≥м зазначених у цьому пункт≥ документ≥в, рекомендуЇтьс¤ подати в≥дпов≥дн≥ висновки недержавноњ експертизи, ¤ка проводитьс¤ за ≥н≥ц≥ативою суб'Їкта п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥.

«а п≥дсумками основноњ експертизи ƒержекспортконтроль видаЇ суб'Їкту п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ дозв≥л на експорт (≥мпорт) або транзит товар≥в, що п≥дл¤гають контролю, чи надсилаЇ мотивовану в≥дмову.

15. ѕовторна або додаткова експертиза проводитьс¤ за правилами попередньоњ або основноњ експертизи.

16. ѕорушенн¤м правил експертизи в галуз≥ експортного контролю вважаЇтьс¤:

невиконанн¤ вимог цього ѕоложенн¤;

видача зав≥домо неправдивого висновку експертизи;

вчиненн¤ д≥й, що перешкоджають орган≥зац≥њ та проведенню експертизи, або в≥дмова в наданн≥ експертним установам необх≥дних дл¤ проведенн¤ експертизи документ≥в;

примус експерт≥в або посадових ос≥б - суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, що провод¤ть експертизу, до видач≥ неправдивого висновку чи створенн¤ таких умов, що призвод¤ть до неможливост≥ або необ'Їктивност≥ в проведенн≥ експертизи;

дискредитац≥¤ або пересл≥дуванн¤ експерт≥в за п≥дготовлен≥ ними об'Їктивн≥ висновки;

залученн¤ до проведенн¤ експертизи ос≥б, ¤к≥ Ї безпосередньо за≥нтересованими в њњ висновках.

ќсоби, винн≥ у вчиненн≥ зазначених порушень, несуть в≥дпов≥дальн≥сть в≥дпов≥дно до законодавства.

17. ќскарженн¤ висновк≥в експертизи в галуз≥ експортного контролю провадитьс¤ в установленому законодавством пор¤дку.
 
 
 
 


√Ћј¬Ќјя  |  ќ Ќј—  |  Ќќ¬ќ—“»  |   ј“јЋќ√ “ќ¬ј–ќ¬  |  ѕ–ј…—-Ћ»—“



© „ѕ ЂЎерифї, 2000. ¬се права защищены.

Сайт управляется системой uCoz